A fogászati oldalak többsége arról szól, hogy milyen korszerűen felszerelt is a rendelőnk, milyen a legújabb röntgenkészülékünk, milyen különleges kezeléseket nyújtunk majd. De feltételezzük, Önt sokkal inkább az érdekli:mit tudunk ajánlani Önnek.

Ahhoz, hogy az Ön számára legoptimálisabb kezelést válasszuk, meghívjuk Önt egy ingyenes konzultációra, melynek során felmérjük fogainak állapotát , összeállítunk egy kezelési tervet. Ez azonban a késöbbiekben nem kötelezi Önt semmire.

A legtöbben három okból keresnek fel minket:

• Fájdalmuk van, vagy szeretnék meglőzni a fogfájást
  • Szeretnék megtartani fogaikat, vagy ha foghiányuk van, szeretnék ezt pótólni
  • Szebb mosolyt szeretnének.

Miért is halogatják sokan mégis, hogy felkeressék a fogorvost?

A legtöbb fogorvos “csak egy kis kényelmetlenség”-nek definiálja a fájdalmat.
De mindketten tudjuk, a legtöbb felnőtt nem aggódik egy kis kényelmetlenség miatt.Ami távol tarthat minket a fogorvostól: az a fájdalom.

Nálunk a fájdalommentes kezelés alapszolgáltatás.Azt nem ígérhetjük, hogy nem okozunk némi kellemetlenséget, de szeretnénk Önt megnyugtatni,kezelése után , úgy fogja érezni: sokkal kevésbé volt kellemetlen, mint amire számított.

A kezelések során nem spórolunk az érzéstelenítővel, s azt is lassan, óvatosan adjuk be.

A szorongás egy másik akadály, amelyet korábbi kellemetlen tapasztalatok táplálnak: tehetetlenül, kiszolgáltatottan ülni egy székben, ahol különféle eszközökkel közelítenek az ember felé, anélkül, hogy bármit mondani lehetne.

A megnyugtató környezet a mi rendelőnkben kiemelt szerephez jut. Ezért is rendeztük be váróhelyiségünket úgy, mint egy családias nappalit, karosszékekkel, tv készülékkel, magazinokkal, s kínáljuk Önt kávéval, frissítőkkel. Leginkább egy meghitt otthon jut eszébe az embernek, ha belép hozzánk.Mind a látvány, a hangok, és az illatok tekintetében barátságos légkör veszi Önt körül, így a szorongás ki sem alakul.

Ha mégis nyugtalan, ajánlhatunk enyhe szorongásoldót vagy nagyobb beavatkozások esetén éber szedációt.

A kezelés közben fogorvosa folyamatosan tájékoztatja Önt mit tesz épp, és az mivel fog járni, esetleg kíséri-e diszkomfort érzet, ha igen, milyen mértékű.

A kezelés bármikor félbehagyható, lehetőség van szünetekre, pihenésre.

Költségek

A fájdalom, a szorongás után a költségek amelyek még rémísztőek lehetnek.

Ez is sokakat távol tart a fogorvostól. Mi elkészítjük Önnek a teljeskörű javasolt kezelés tervét,s ezt igény esetén optimalizáljuk a legfontosabb beavatkozásokra.

Néhány tanács azoknak, akik a fentiek ellenérelnek elindulni a fogorvoshoz:

• Az első alkalommal ne induljon el egyedül , kérje meg egy olyan barátját,aki nem fél a fogorvostól.
  • Terelje el a figyelmét, hallgasson zenét, nézzen tévét a várakozás néhány percében.
  • Segít a relaxáció is: a szabályos lélegzetvétel ellazítja az izmokat, és lassítja a szívverését.

A magunk részéről, megígérjük: betartjuk az időpontokat, hisz tudjuk ez a pár perc tűnik a leghosszabbnak.